tisdag 19 september 2017

Underbar höstdag och IKEA i Peace Gardens

Idag skiner solen och några träd har börjat skifta färg. Kallt med ändå härligt med blå himmel. Jag vaknade upp till denna vy och det gör himla mycket för humöret att inte bara se gråa moln det första man gör.


Sen blev jag ännu gladare när jag såg IKEAs lilla installation med massor av kuddar och filtar i Peace Gardens. Detta är en del av deras Wonderful Every Day Tour som gör reklam inför öppnandet av Storbritanniens tredje största IKEA här i Sheffield nästa torsdag. Peace Gardens är dessutom en ljuvligt vacker plats i begynnande höstskrud.






6 kommentarer:

Monica sa...

Så sant! Vad det gör skillnad med blå himmel och ljuset! Vi behöver det! Och så kul med Ikea, heja Sverige:-). De är roligare än här för nåt liknande har jag aldrig sett och Peace Garden är underbart i sig! Ha det toppen idag Anna!

Annika sa...

Vilken vacker utsikt du har fr din lgh, Anna.
Härlig.
OCH vad KUL med Ikeas marknadsföring i stan. Moderskepp blir inte dumt för dig att ha i samma stad.
LISTAN, LOVE it!!!
JA, jag håller med dig om blodprovet. När de ska ta såna på mig måste jag ligga ner, och titta bort. Om jag sitter upp håller jag på att svimma. Tycker det är sjukt äckligt.
JA, och blodpudding. YIKES. USCH!!
Avskyr också energisugare, det är verkligen jobbigt.
JAPP, orka med radioreklam. IUSCH!!
MEHHH... ANNA .. WUT!! Rödvin!?? ÄCKLIGT!??? SAY what!?? LOOOOVE it :-)
HAHA, ja 50 Shades, håller med--- suck.
KUL lista, kanske snor den!!

Steel City Anna sa...

Mamma: var verkligen fint där idag :)

Steel City Anna sa...

Annika: vore kul om du gjorde listan :) rödvin kan jag verkligen inte dricka. Gillar bara vitt och torrt vin. Torr cider också. Ja, blodprov är jobbigt. Men de brukar vara så snälla.

Anne-Marie sa...

Verkligen fin utsikt du har från din lya.
IKEA känner jag rätt litet “samhörighet" med numera eftersom jag inte har någon nära mig.
Såg i en FB-grupp att de redan har julpynt!

Steel City Anna sa...

Anne-Marie: de öppnar här på torsdag, ikea. Jag har redan en lista på grejer att köpa och kanske lite julpynt med ;)